

לחשוף את הטוב ביותר שבחברה

En Todo El Mundo
בריטניה
עשוי ממה שחשוב
Gillette השיקה בבריטניה את הקמפיין "עשוי ממה שחשוב" (Made of What Matters), שמטרתו לעורר השראה בדור הבא של הגברים על ידי הצגת קוד התנהגות שקיים בכדורגל ובחיים, ומגדיר תכונות חשובות שגברים מתאפיינים בהם בתוך המגרש וגם מחוצה לו, על מנת להראות תמיד את הצד הטוב ביותר שלהם. הקמפיין מציג סרט קצר שמדגיש את הערכים המניעים את השגריר העולמי ראהים סטרלינג על המגרש ומחוצה לו, דבר שהופך אותו להשראה ומודל לחיקוי לכולם. מחויבות מתמשכת זו כוללת גם שותפות עם ארגון הצדקה החינוכי לבני נוער Football Beyond Borders (FBB), על מנת לסייע ליותר אנשים צעירים לקבל את ההשראה, ההזדמנות והתמיכה להן הם זקוקים כדי לממש את הפוטנציאל שלהם.
רוסיה
הגבר הטוב ביותר הוא אתה
Gillette השיקה ברוסיה את "הגבר הטוב ביותר הוא אתה" (The Best Man is You), קמפיין המבוסס על הרעיון שכל גבר יכול להיות גיבור באמצעות הפעולות היומיומיות שלו. היוזמה כללה מסע תרומות, "היה הגיבור של הדור החדש" (Be the Hero of a New Generation), שבו מכל רכישה של מוצרי Gillette נתרם רובל אחד לטובת האגודה לכפרי ילדים SOS, ארגון הנותן תמיכה לילדים בסיכון ולמשפחותיהם. כתוצאה מכך, Gillette רוסיה העבירה לאגודה לכפרי ילדים SOS תרומה שמימנה סדנאות ספורט, ובנייה ושיפוץ של מגרשי ספורט בכפרי ילדים בכל רחבי רוסיה.
הודו
הגדרה מחדש של סטריאוטיפים מגדריים
#BarberShopGirls #ShavingStereotypes הוא סרט שיצרנו, שמגולל את סיפורן של שתי נערות המכונות 'בנות המספרה של הודו', שמעניקות השראה לדור הבא של הגברים על ידי הגדרה מחדש של סטריאוטיפים מגדריים. בנוסף, אנו מרחיבים את "Safalta Apni Mutthi MeinGuard", תוכנית שהושקה לפני למעלה מ-3 שנים, על מנת להגיע ל-5,000 מכללות ואוניברסיטאות ולספק הכשרה מעשית בנושא כתיבת קורות חיים, כישורי ראיון עבודה ותובנות על הצלחה בעולם המקצועי.
דרום אפריקה
בדרום אפריקה, 2 מתוך 3 ילדים גדלים ללא אבא, ולכן לבנים רבים אין אבא לפנות אליו כדי להתייעץ. לעיתים קרובות הנשים – אימהות, סבתות, דודות ואחיות – הן אלו שלוקחות זאת על עצמן ומשחקות מספר תפקידים. לכבוד יום האישה הלאומי בדרום אפריקה, Gillette חלקה כבוד לנשים המגדלות את הדור הבא של הגברים הדרום אפריקאים באמצעות סרט המספר את סיפורם של גוגו נוזיזווה (סבתא) ונכדה אקהונה. Gillette דרום אפריקה משתפת פעולה גם עם The Character Company, ארגון ללא מטרות רווח שתוכניות החונכות שלו מלמדות נערים צעירים להפוך לגברים הכי טובים שהם יכולים להיות.
קנדה
גילוח ראשון
בקנדה הפקנו את "גילוח ראשון", סרט מקוון בלבד שמציג את חוויית הגילוח הראשונה של טרנסג'נדר הנתמך על ידי אביו. פרסום המודעה תוכנן כך שיחפוף עם פסטיבל הסרטים Inside Out של טורונטו, שבו Gillette הייתה נותנת חסות והציגה את הסרטון לפני הקרנת סרטים.
