לחשוף את הטוב ביותר שבחברה

לחשוף את הטוב ביותר שבחברה

Gillette מחויבת לעורר בכל גבר, בכל גיל ובכל שלב בחיים, השראה להיות במיטבו. החזון שלנו הוא לספק חוויות טיפוח מדהימות, ולהמשיך להפוך את העולם למקום טוב יותר לדורות הבאים. כמובילים בתחום הטיפוח במשך למעלה ממאה שנים, אנו מכירים בחשיבות של הנחלת מורשת חזקה. על כן אנו הופכים תוכניות חברתיות וסביבתיות לחלק בלתי נפרד בכל מעשינו. אנו רוצים שהמותגים שלנו ישמשו כוח מניע טוב להיום, למחר, וגם הרחק אל העתיד.

בזמנים מאתגרים אלה, Gillette מקבלת על עצמה לתרום את חלקה על ידי שמירה על בריאותם ורווחתם של עובדינו, תוך מתן שירות לצרכנים ברחבי העולם הסומכים על המותגים שלנו, תמיכה בעובדים, בארגוני סיוע ובקהילות שנמצאות בקווי החזית של מגיפה עולמית זו.

איננו יודעים כמה זמן יימשך משבר זה, אך אנו יודעים כי המסירות והעמידות של עובדי הבריאות האמיצים וכוחות המענה הראשוני יימשכו זמן רב יותר. וכך גם המחויבות שלנו להמשיך לתמוך בהם ולשרת אותם, כמו גם את הצרכנים והקהילות שלנו, בכל דרך שנוכל. למידע נוסף על התגובה של Gillette ל-COVID-19.

למידע נוסף על התגובה של P&G ל-COVID-19.

אנו אוהבים את הקהילות ברחבי העולם שבהן אנו חיים ועובדים, ובמשך עשרות שנים תמכנו בהן באמצעות עמותות שתורמות לשינוי גדול בחייהן של השכבות המוחלשות. חלק מהתוכניות הללו כוללות יצירת מודלים חזקים לחיקוי עבור הצעירים, תוכניות אחרות עוזרות לספק מחסה לחסרי בית או לטפל בקשישים.

אנו שמחים לתמוך בתנועת "Movember" כדי לעורר מודעות לנושאים חברתיים ובריאותיים של גברים.

הכי טוב שגבר יכול להיות

מאז תחילתה, Gillette מחויבת לעזור לגברים להיראות, להרגיש ולהיות במיטבם.

מחויבות זו באה לידי ביטוי באמצעות מטרת המותג שמעניקה השראה לכל מעשינו – "טיפוח הדור הבא של גברים". עבור דור הגברים הבא, המשמעות היא צמצום השפעתנו על איכות הסביבה ותמיכה באנשים ובתוכניות שהופכים את העולם למקום טוב יותר.

תרומות

ב-15 השנים האחרונות תרמנו לתחומים חשובים אלה מעל 50 מיליון דולר.

הכי טובים שגברים יכולים להיות

בשנת 2019 השקנו את מסע הפרסום שלנו "הכי טובים שגברים יכולים להיות" (Best Men Can Be) כדי לעודד, לחנך ולעזור לגברים בכל הגילאים להשיג את המיטב האישי שלהם, ולהיות מודלים לחיקוי עבור הדור הבא.

לנקוט פעולה משמעותית

אנו מחויבים לסכום של מעל מיליון דולר בשנה למשך 3 השנים הבאות בארה"ב, לעבודה עם שותפים חזקים ללא מטרות רווח כדי לעזור להעניק השראה לדור הבא להיות במיטבו.

מסביב לעולם

בריטניה

עשוי ממה שחשוב

Gillette השיקה בבריטניה את הקמפיין "עשוי ממה שחשוב" (Made of What Matters), שמטרתו לעורר השראה בדור הבא של הגברים על ידי הצגת קוד התנהגות שקיים בכדורגל ובחיים, ומגדיר תכונות חשובות שגברים מתאפיינים בהם בתוך המגרש וגם מחוצה לו, על מנת להראות תמיד את הצד הטוב ביותר שלהם. הקמפיין מציג סרט קצר שמדגיש את הערכים המניעים את השגריר העולמי ראהים סטרלינג על המגרש ומחוצה לו, דבר שהופך אותו להשראה ומודל לחיקוי לכולם. מחויבות מתמשכת זו כוללת גם שותפות עם ארגון הצדקה החינוכי לבני נוער Football Beyond Borders ‏(FBB), על מנת לסייע ליותר אנשים צעירים לקבל את ההשראה, ההזדמנות והתמיכה להן הם זקוקים כדי לממש את הפוטנציאל שלהם.

ספרד

נדרש אומץ כדי להיות עצמך

השקנו בספרד את הקמפיין "Hay Que Ser Muy Hombre" ("צריך להיות גבר אמיתי") שמרענן פתגם ספרדי מפורסם שאומר שנדרש אומץ כדי להיות עצמך. הקמפיין יכלול גם חומרים חינוכיים שיאפשרו למורים בתיכון ולמרצים באוניברסיטה לנהל שיחות עם בני נוער אודות גבריות. התוכנית תגיע ליותר מ-300 בתי ספר ואל למעלה מ-20,000 בני נוער.

רוסיה

הגבר הטוב ביותר הוא אתה

Gillette השיקה ברוסיה את "הגבר הטוב ביותר הוא אתה" (The Best Man is You), קמפיין המבוסס על הרעיון שכל גבר יכול להיות גיבור באמצעות הפעולות היומיומיות שלו. היוזמה כללה מסע תרומות, "היה הגיבור של הדור החדש" (Be the Hero of a New Generation), שבו מכל רכישה של מוצרי Gillette נתרם רובל אחד לטובת האגודה לכפרי ילדים SOS, ארגון הנותן תמיכה לילדים בסיכון ולמשפחותיהם. כתוצאה מכך, Gillette רוסיה העבירה לאגודה לכפרי ילדים SOS תרומה שמימנה סדנאות ספורט, ובנייה ושיפוץ של מגרשי ספורט בכפרי ילדים בכל רחבי רוסיה.

הודו

הגדרה מחדש של סטריאוטיפים מגדריים

‎#BarberShopGirls #ShavingStereotypes הוא סרט שיצרנו, שמגולל את סיפורן של שתי נערות המכונות 'בנות המספרה של הודו', שמעניקות השראה לדור הבא של הגברים על ידי הגדרה מחדש של סטריאוטיפים מגדריים. בנוסף, אנו מרחיבים את "Safalta Apni Mutthi MeinGuard", תוכנית שהושקה לפני למעלה מ-3 שנים, על מנת להגיע ל-5,000 מכללות ואוניברסיטאות ולספק הכשרה מעשית בנושא כתיבת קורות חיים, כישורי ראיון עבודה ותובנות על הצלחה בעולם המקצועי.

דרום אפריקה

בדרום אפריקה, 2 מתוך 3 ילדים גדלים ללא אבא, ולכן לבנים רבים אין אבא לפנות אליו כדי להתייעץ. לעיתים קרובות הנשים – אימהות, סבתות, דודות ואחיות – הן אלו שלוקחות זאת על עצמן ומשחקות מספר תפקידים. לכבוד יום האישה הלאומי בדרום אפריקה, Gillette חלקה כבוד לנשים המגדלות את הדור הבא של הגברים הדרום אפריקאים באמצעות סרט המספר את סיפורם של גוגו נוזיזווה (סבתא) ונכדה אקהונה. Gillette דרום אפריקה משתפת פעולה גם עם The Character Company, ארגון ללא מטרות רווח שתוכניות החונכות שלו מלמדות נערים צעירים להפוך לגברים הכי טובים שהם יכולים להיות.

קנדה

גילוח ראשון

בקנדה הפקנו את "גילוח ראשון", סרט מקוון בלבד שמציג את חוויית הגילוח הראשונה של טרנסג'נדר הנתמך על ידי אביו. פרסום המודעה תוכנן כך שיחפוף עם פסטיבל הסרטים Inside Out של טורונטו, שבו Gillette הייתה נותנת חסות והציגה את הסרטון לפני הקרנת סרטים.

קיימות סביבתית

הגנה על כדור הארץ שלנו